Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

הסל ריק

המחויבות שלנו

מלכתחילה, ביקור באחוזות תה גרם לפלה דה תה לחוש מודאג מאוד בנושאי איכות הסביבה. זה כמובן הוביל אותנו להתחיל לפתח שיטות ידידותיות לסביבה בשנת 2008 על מנת להפחית את השפעת הפעילות שלנו על הסביבה.

התה האיכותי ביותר

Palais des Thés רוצה לתקשר את התשוקה שלו לתה ולהכיר לאנשים את התענוגות הגסטרונומיים של התה, שנותרו עלומים במערב יותר מדי זמן. מדי שנה, המומחים שלנו מטיילים במטעי התה.

לעובדה שאנחנו מטיילים כל כך הרבה, שאנחנו טועמים וקונים במקום יש יתרונות רבים ומאפשרת לנו למצוא יבולים נדירים על ידי הסתכלות מחוץ למעגל הספקים המסורתי, לטעום ולשתף אתכם ביבול של מטעים קטנים, שלעתים קרובות מוסתרים רָחוֹק.

ביקור קבוע באחוזות תה מאפשר לנו להבטיח בקרת איכות קבועה של התה שאנו קונים ולבדוק מעת לעת את שיטות המריטה, אופן העבודה, הטיפול בהן...

מדיניות קנייה אחראית

מאז שהוקמה, פַּלֶה דֶּה תֵּה שמרה על נוכחות מתמדת בשטח, ויצר קשרים מתמשכים עם מגדלים הבנויים על אמון וידידות.


איכות הסביבה, פיתוח בר קיימא וסחר הוגן הם נושאים בראש סדר העדיפויות של פַּלֶה דֶּה תֵּה.


ההיכרות הטובה שלנו עם האדניות ודרכי ניהול המטעים מאפשרת לנו לדרוש מהם לעבוד בהתאם לנוהלי הקנייה שלנו:

ללא עבודת ילדים, ללא עבודת כפייה
כיבוד הסביבה באמצעות שיטות חקלאות נקיות,
ללא כריתת יערות,
תשלום שכר הגון לעובדים,
כיבוד תקני בריאות ובטיחות.

תעדוף של נייר ממקורות ברי קיימא

בכל מקום אפשרי, עבור מסמכים שפורסמו אנו משתמשים במדפסות אירופאיות עם הסמכה:

FSC - מבטיחה שהעץ מגיע ממקורות "מנוהלים באופן בר קיימא",
PEFC - תומך בניהול יער בר קיימא כחלק מצריכה אחראית של עץ ומוצרים נלווים,
Imprim' Vert - מציין שהמדפסת מקפידה על תהליך שממזער את ההשפעה הסביבתית של פעילותה העסקית באמצעות אמצעים קונקרטיים.

פיצוי על פליטת גזי חממה עבור הובלה אווירית

רוב התה הנדיר והזמני שלנו מגיעים בהובלה אווירית לרעננות אופטימלית, בדרך כלל כמה ימים או שבועות לאחר שנקטף.

כדי להפחית את ההשפעה של אמצעי תחבורה זה על האקלים, אנו מפצים את פליטת ה-CO2 שלנו באמצעות מימון של פרויקטים הקשורים לפיתוח בר-קיימא, כגון כיריים סולריות בקמבודיה וייצור פחם ירוק בסין.

מדיניות זו מתבצעת בעזרת Action Carbone, ארגון סביבתי ללא מטרות רווח של GoodPlanet, ומהווה צעד ראשון בפעולה להגנה על כדור הארץ שלנו מפני שינויי אקלים.

חקלאות אורגנית

מדינות המייצרות תה, הרעיון של חקלאות אורגנית עדיין לא נפוץ, ואינו זוכה לאותה רמת תמיכה בקרב הצרכנים כמו באירופה. עם זאת, ב-20 השנים האחרונות ראינו מספר הולך וגדל של תה המיוצר בשיטות חקלאות אורגניות ומוסמכים על ידי ארגונים הפועלים בדרך כלל במערב.

לאחר שהפכו מודעים לנושאים דרך הלקוחות האירופים שלהם, אדניות רבות מודעים יותר ויותר ליתרונות של שימוש בשיטות ידידותיות יותר לסביבה. כאשר הם מתמודדים עם בעיית הירידה באיכות הקרקע לאחר עשרות שנים של מונו-תרבות, חקלאים יכולים לראות ששיטות אורגניות מציעות פתרון מציאותי להשבת פוריות הקרקע ולהימנע מלדון את המטעים שלהם לירידה איטית אך בלתי נמנעת מבחינת היבול והאיכות.

אחרים רואים בהסמכה אורגנית הכרה רשמית בשיטות החקלאות בהן השתמשו מאז ומתמיד.

עבור מטע, הסמכה אורגנית היא השקעה כספית גדולה: מכיוון שהיא דורשת כוח אדם גדול יותר, חקלאות אורגנית דוחפת את עלויות הייצור של יבולים שהם בדרך כלל נמוכים יותר. מטעים קטנים רבים, שלעתים קרובות בשל מחסור במשאבים, כבר משתמשים בשיטות נטולות כימיקלים לחלוטין, לא יכלו לחזות הסמכה.

חקלאות אורגנית אינה ניתנת להפרדה מהסמכה, המעניקה הכרה רשמית בשיטות סביבתיות ומבטיחה לצרכנים מוצר שגדל לפי תקנים אורגניים אירופאים, אמריקאים, שוויצרים או יפניים. הפיקוח וההסמכה מתבצעים על ידי גופים עצמאיים, המורשים בלעדית על ידי רשויות ציבוריות להנפיק תוויות אורגניות. בצרפת, זה לבוש בצורה של תווית AB, בעוד שבאירופה זה "Ecocert". בארצות הברית, זה USDA אורגני; ביפן, התקן החקלאי היפני (JAS). כמה גופי אישור לא ממשלתיים כמו ה-IMO השוויצרי זכו להכרה במקצועיות הגישה שלהם ובתוצאות שלהם.

תה עם תווית אורגני

מאז הקמתו, Palais des Thés הצליח לתעדף נושאים סביבתיים באמצעות נוכחותו המתמדת בשטח. הצוות שלנו מעודד שימוש בפרקטיקות אורגניות במטעי תה, ופועל על ידי העלאת המודעות בקרב חקלאים ואדניות, בדיקה האם השיטות בהן הם משתמשים נקיות והעדפת תה מאושר (כל עוד הם עומדים בקריטריוני האיכות שלנו).

בין המבחר הזמין ב-Palais des Thés, יש מגוון של סוגי תה אורגני הנושאים את התווית AB הצרפתית, ובאישור השותף שלנו ECOCERT. תה אלה מכבדים את התקנים המחמירים הנדרשים בצרפת. הם זמינים הן בצורת עלים רופפים, בשקיות או בשקיות תה עטופות בנפרד, ארוזות על ידי גורם מורשה.
Palais des Thés שמח להראות ללקוחות את התעודות האורגניות עבור התה הללו.

סוגי תה רבים אחרים ב-Palais des Thés אינם נהנים מהתווית הזו, ובכל זאת מגיעים ממטעים שמתרגלים שיטות אורגניות. בשל גודלם הקטן, החששות הכספיים או חוסר הידע בסוג הסמכה זה, מטעים אלו אינם משקיעים בתיוג אורגני. עבודתנו, בחודשים ובשנים הקרובים, תכלול הקמת הסמכה זו, אספקת תוצאות העבודה ארוכת הטווח שאנו מבצעים בשיתוף חברינו, החקלאים והאדנים.

SAFETEA™

עבור כל התה ה"קונבנציונלי" שלנו, Palais des Thés יישם את תוכנית SafeTea™, שנועדה להבטיח שכל התה שלנו יהיה "נקי" בכל הנוגע לחומרי הדברה.